czwartek, 3 lipca 2014

Nowa oceniająca oraz wyjaśnienia.

Witajcie, Śmiertelnicy!

Chciałabym przedstawić Wam naszą nową oceniającą Melete. Do jej kolejki zostały już przydzielone pierwsze blogi.

Przepraszam Was za długą ciszę, jednakże w związku ze sprawami rodzinnymi nie mam za dużo czasu. Obiecuję częściej się pojawiać i już niedługo pojawi się moja pierwsza ocena. Kalliope natomiast ma w tej chwili urlop i przez jakiś czas jej nie będzie. Mam dla Was jeszcze niespodziankę, otóż do naszego grona dołączy jeszcze jedna osoba. Poznacie ją już wkrótce.

Klio.


3 komentarze:

  1. Dziewczyny, słuchajcie, czy ten blog będzie w ogóle działał? Nie ma Was już prawie dwa miesiące. Ja rozumiem, pewnie macie swoje sprawy, ale... chyba w ciągu tak długiego czasu można było coś napisać? No chociażby informację o nowej oceniającej albo o tym, kiedy pojawi się kolejna ocena. Bo wiecie... osoby w kolejce czekają i pewnie się niecierpliwią (ja troszkę też). Nie chcę Was poganiać, Boże broń, ale chyba rozumiecie, o co chodzi. Napiszcie chociaż, co u Was i czy blog będzie działał.
    Pozdrawiam,
    Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację powinnam była napisać dużo, dużo wcześniej. Na razie zawieszamy działalność.

      Usuń